Інструкція щодо гарантії та обслуговування
Гарантійні зобов'язання
- Гарантія передбачає, що наші товари відповідають всім технічним та якісним стандартам. Весь асортимент, доступний у нашому Інтернет-магазині, підтверджений гарантією від виробника.
- Термін гарантії на наші товари становить 12 (дванадцять) або 24 (двадцять чотири) місяці, за винятком електричних пристроїв.
- Гарантійні зобов'язання виконуються за умови дотримання покупцем відповідних вимог.
Умови гарантії
- Для отримання гарантійного обслуговування необхідно мати документ, що підтверджує придбання товару у нашому магазині.
- У випадку монтажу запчастини на автомобіль, необхідно надати акт-виконання на монтаж у СТО, де будуть зазначені дані про авто та перелік виконаних робіт.
- Термін гарантії на електричні товари не встановлюється, проте ми гарантуємо їх працездатність на момент монтажу.
- Невиконання покупцем вимог, на яких базується гарантія, призводить до втрати гарантії на запчастину.
- У випадку виявлення заводського дефекту, товар приймається для діагностики в авторизованому сервісному центрі. Гарантійний ремонт проводиться у встановлені законом терміни. У разі затримки поставки запчастин ремонт може зайняти до 30 днів.
- Для надання додаткової інформації або розгляду претензій з якості товару просимо звертатися на sales@ltsp.com.ua Ваша проблема буде вирішена протягом 5 робочих днів.
Порядок рекламації
- Рекламація приймається, якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну.
- Покупець повинен повідомити про рекламацію продавця письмово, заповнивши акт рекламації.
- Акт рекламації повинен містити відомості, які надаються продавцем.
- Продавець аналізує всі матеріали та приймає рішення щодо гарантійного випадку.
Повернення товару
- Відповідно до законодавства, товар може бути повернутий протягом 14 днів з моменту покупки, якщо він не має слідів використання та зберігається в початковому стані.
- Товар із візуальними дефектами може бути замінений або повернений.